Vaša košarica je prazna.
Izraz "majica" je del slovarjev že približno stoletje. Prvih nekaj majic je bilo izdelanih in uporabljenih pred več kot stotimi leti in njihova priljubljenost z leti zgolj raste. Pozabite na večerno obleko ali smoking - navadna ali potiskana majica lahko popolnoma spremeni vaš videz in mnogokrat je ta preprosti kos garderobe bil tarča mnogih pogledov in deležen velike pozornosti na modnih dogodkih.
Kakšna je vaša najljubša majica? Priložnostna ali oblikovalska, smešna ali politična, takšna ki prikazuje vašo najljubšo glasbeno skupino, lik, kraj, šalo ali citat? Možnosti je res ogromno. Dejansko svetovni trg letno proizvede več kot 13 milijard majic, samo Američani jih vsako leto kupijo 2 milijardi. In kako je to skromno spodnje perilo postalo tisti nepogrešljivi predmet, ki ga imamo vsi v omarah? Lahko se zahvalimo upornikom, rokerjem, političnim gibanjem in Mickey Mouse-u.
To, kar danes poznamo kot majico, je podjetje Cooper Underwear Company prvič predstavilo okoli leta 1904 kot "majico za samske". Raztegljivo spodnjo majico, ki ne zahteva gumbov, torej kos oblačila, ki ga ni treba popravljati, namenjen samskim moškim brez šivalnih sposobnosti. Z novo tehnologijo pletenja so lahko majice iz bombaža množično proizvajali in bile so veliko bolj udobne kot takrat zelo moderne flanelaste. Za takratne pionirje, kot je P.H. Hanes Knitting Company in Fruit of the Loom, je posel v trenutku zacvetel.
Ker je izdelava takšnih majic bila poceni in so bile udobne ter enostavne za pranje, so hitro postale nepogrešljiv kos spodnjega perila za mnoge mlade moške v Ameriki. Najprej so jih začeli množično uporabljati v ameriški mornarici, na to pa še delavci v mnogih industrijskih in gradbenih panogah. Sprva kot spodnjo majico, vendar so sploh v vročih dneh vse več delali zgolj v majici, s čimer je majica postala zelo priljubljeno delovno oblačilo.
Čeprav je večina takratnih proizvajalcev reklamirala majico tudi kot »majico za šport ali prosti čas«, so jo »pravi moški« uporabljali le kot spodnjo majico. Dokler, niso prišli hollywoodski uporniki.
Uporni hollywoodski zvezdniki so v petdesetih letih prejšnjega stoletja, delavsko majico spremenili v modno ikono. Ali je kdo med vami, ki ne pozna vloge Marlona Branda v filmu A Street Car Named Desire ali pa ikoničnega Jamesa Deana v Rebel Without a Cause? S pojavnostjo v teh znamenitih filmih je kmalu nošenje majice postalo ne samo sprejemljivo, ampak tudi "cool".
Približno v istem času je napredek sitotiska odprl tudi nove priložnosti za potisk majic. Tisk na majice je postal kakovosten, obstojen in cenovno sprejemljiv. Mnoga podjetja, predvsem s sedežem na Floridi, so na majice začela nanašati imena in znake letovišč. Tako so potiskane majice postale zelo zaželen spominek. Podjetje Tropix Togs, pa je s prvo Mickey Mouse majico sprožilo plaz licenčnih majic iz področja filma, glasbe in zabave.
V 60. in 70. letih je majica postala idealna podlaga za "nosljivo umetnost". Zaradi tehnološkega napredka je postal potisk majic enostaven in poceni, ljudje pa so jih začeli uporabljati za izražanje svojih stališč in razmišljanj. Majice z napisi so postale umetnost in izraz razmišljajočih.
V tem obdobju so se pojavile mnoge znamenite majice, ki so postale simbol takratnih časov in generacij: majica s kravato za gibanje Flower Power, politične majice s svojimi protivojnimi sporočili in provokativna gesla punk gibanja.
Ženske so v 70-ih letih majico sprejele za svojo in tako je majica postala unisex. Malo kasneje so postale tudi dvobarvne, podjetja, kot je Coca-Cola, pa so v njih našla potencial za oglaševanje. Čez čas je promocijska majica postala eden najbolj priljubljenih promocijskih artiklov.
To obdobje je ustvarilo tudi zimzelene majice, kot so logotipi rock skupin (Rolling Stones, Pink Floyd …), živo rumene majice z veselim obrazom (Smile) in nepozabno majico Miltona Glaserja "I ♥ NY", če naštejemo le nekatere. Te majice so tržni hit še danes. Tudi vrhunski oblikovalci, kot je Yves-Saint Laurent, so uvrstili v svoje kolekcije visoko modne majice, ki pa so se v večini primerov razlikovale od klasičnih le v ceni.
Majica je preprosto seksi, je udobna, vsestranska in cenovno ugodna. Priljubljena je med hollywoodskimi zvezdami, glasbeniki, manekenkami, intelektualci ter med vsakdanjimi moškimi, ženskami in otroki. Danes majice izdelane po meri izražajo naše politične poglede, nas združujejo v naših skupnih ciljih, nas spominjajo na naše najljubše spomine ali pa nasmejejo ljudi okoli nas.
Tehnologija DTG (direct to garment) tiskalnikov, danes omogoča izdelavo zelo kakovostne unikatne majice za zelo sprejemljivo ceno. Ta rešitev omogoča brezmejno ustvarjalnost pri oblikovanju lastnih majic in s tem njihovo močno sporočilno vrednost. Majica je bila sporočilni medij že vso svojo zgodovino, sedaj pa je z novimi tehnologijami to omogočeno prav vsakemu, za majhen denar.
Zadnja leta so zelo popularne spletne strani, kjer lahko na posebnih aplikacijah oblikujete svojo unikatno majico, ki jo vam dostavijo na dom. Oblikovanje je enostavno in ne zahteva posebnega znanja. Ena takšnih strani je tudi majice.si, kjer že leta izdelujejo kakovostne majice s potiskom.
Ali uporabljate majice za oglaševanje svojega podjetja? Če še ne, bi zagotovo morali. Naj naštejemo le nekaj dejstev v korist tej trditvi. Če ima vaša stranka v svoji garderobi lično oblikovano in kakovostno majico vašega podjetja, ki vsake toliko časa tudi uporabi, bo se vaše podjetje zagotovo zelo pozitivno zapisalo v njenih razmišljanjih. V času, ko pa ima vašo majico oblečeno, pa postane vaš potujoči pano in širi vaše sporočilo ali blagovno znamko. To je zagotovo zelo cenovno ugodna oglaševalska rešitev.
Advertising Specialty Institute je v svoji raziskavi vse to podkrepil s številkami, ki pravijo takole. Promocijska majica ustvari 3400 prikazov v svoji življenjski dobi, kar pomeni, da ima majica, ki stane 7 EUR, CPI - strošek na prikaz 0,002 EUR. To pa je rezultat, ki ga zelo težko dosežemo s katero koli drugo vrsto oglaševanja. Dejstvo, da 63 % potrošnikov obdrži in uporablja svojo promocijsko majico več kot leto dni in da ima 80 % potrošnikov doma vsaj eno promocijsko majico, pa zgolj potrjujejo, da so majice popolno promocijsko darilo.